Naujausios prekės MOTERIMS | Naujausios prekės VYRAMS | Naujausios prekės PAAUGLIAMS 

Pristatymas ir grąžinimas

Prekių pristatymas Lietuvoje
Lietuvoje prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas. Užsakymus nuo 35.95 € pristatome NEMOKAMAI!

  • Pristatymas per VeniPak kurjerį - 2.95 €
  • Pristatymas Lietuvos paštu - 1.49 €
  • Pristatymas į LP EXPRESS paštomatą - 2.5 €
  • Pristatymas į Omniva paštomatą - 2.5 €

Nemokamai prekes taip pat galite atsiimti:

  • Alytuje, parduotuvėje "Sportsman", Ligoninės g. 2 (I-V 10.00-18.00, VI 9.00-14.00)
  • Vilkaviškyje, parduotuvėje "Sportsman", Kęstučio g. 5 (I-V 10.00-18.00, VI 9.00-14.00)
  • Marijampolėje, parduotuvėje "Sportsman", Basanavičiaus a. 10 (I-V 10.00-18.00, VI 9.00-14.00)
  • Marijampolėje, parduotuvėje "Denim House", Šaulių g. 37 (I-V 10.00-18.00, VI 9.00-15.00)

Šventiniu laikotarpiu, esant dideliam siunčiamų siuntų srautui, siuntos gali vėluoti. Už siuntų pristatymo tarnybose galimus nesklandumus, t.y.
siuntų pristatymo termino pratęsimą, arba šiose tarnybose esant bet kokiems nesklandumams, neatsakome.

Daugiau informacijos, kaip surasti mūsų parduotuves, rasite  kontaktų skiltyje.

Prekių pristatymas į kitas šalis
Į kitas šalis prekes pristatome naudodamiesi LIETUVOS PAŠTO paslaugomis - paslaugos kaina 7.95 €. 
Priklausomai nuo šalies, pristatymo terminas gali svyruoti nuo 3 iki 14 darbo dienų.

Prekių keitimas ar grąžinimas
Mes siekiame, kad jūs būtumėte patenkinti pirkdami SPORTSMAN.LT internetinėje parduotuvėje.
Jeigu jūs nusprendėte grąžinti įsigytą prekę, mes jums suteiksime galimybę ją pakeisti arba susigrąžinti sumokėtus pinigus.

Prekės keitimas
Užpildykite kartu su prekėmis gautą keitimo/grąžinimo prašymą, pridėkite prekių įsigijimo sąskaitą-faktūrą
ir išsiųskite kartu su prekėmis, adresu: Kęstučio g. 5, Vilkaviškis, LT-70190. 
Gavę siuntinį su Jumis susisieksime dėl tolimesnės keitimo eigos.
Grąžinamas prekes galite keisti į kitus norimus dydžius, kitus tos pačios prekių kategorijos modelius ar į kitų kategorijų prekes.
Pakeistas prekes išsiųsime nemokamai, nepriklausomai nuo to, ar užsakę prekę pirmąjį kartą mokėjote už siuntimo išlaidas.
Grąžinant netinkamą prekę mums atgal, siuntimo išlaidas mokate Jūs.

Prekės grąžinimas
Prekes galima grąžinti per 30 dienų originalioje prekės pakuotėje su originaliomis etiketėmis.
Grąžinti galima visas Sportsman.lt elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes išskyrus apatinį trikotažą bei kojines.
Užpildykite kartu su prekėmis gautą keitimo/grąžinimo prašymą ir išsiųskite kartu su prekėmis adresu: Kęstučio g. 5, Vilkaviškis, LT-70190.
Pinigai bus grąžinami į Jūsų banko sąskaitą per 14 dienų nuo siuntinio gavimo (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnis).
Grąžinant netinkamą prekę mums atgal, siuntimo išlaidas mokate Jūs.

Grąžinamos prekės išvaizda
Prekės nebus priimamos atgal, nekeičiamos kitomis ir pinigai negrąžinami, jeigu:

      • Buvo naudojamos, t.y. dėvimos, avimos ir pan.
      • Buvo sugadintos
      • Nebuvo išsaugotos jų vartojamosios savybės
      • Prarado prekinę išvaizdą
      • Nuo jų buvo nuimtos originalios etiketės

Nekokybiškų prekių grąžinimas
Pastebėjus, kad įsigyta prekė yra nekokybiška, t.y. galimai turi gamyklinį defektą, arba dėvėdami prekę pastebite, jog atsirado defektas galimai ne
dėl Jūsų kaltės, prašome nekokybišką prekę grąžinti mums atgal su laisva forma parašyta pretenzija, kurioje turite nurodyti visą informaciją apie įsigytą
prekę (kada prekė buvo įsigyta, kaip buvo prižiūrėta, kada ir kokius pastebėjote defektus).
Nekokybišką prekę ir pretenziją kartu su sąskaita-faktūra prašome išsiųsti LIETUVOS PAŠTU, adresu Kęstučio g. 5, Vilkaviškis, LT- LT-70190.
Pardavėjas įsipareigoja pašalinti ar ištaisyti defektą, arba pakeisti į kitą kokybišką prekę. Pirkėjas gali reikalauti pirkimo sandorio nutraukimo,
jei pašalinti defekto nepavyko ar nėra tokios pačios prekės pakeitimui, ir susigrąžinti pinigus už prekę.
Grąžinant nekokybišką prekę su prašymu už siuntimo išlaidas moka pirkėjas. Nesutinkant su mūsų pateiktu sprendimu dėl grąžintos nekokybiškos prekės,
pirkėjas turite teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Jei Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, Jūs turite teisę kreiptis į
Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Jei Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, realiai matydama galimus prekės defektus, nuspręs kitaip,
pagrįstai informuoti apie priimtus sprendimus.