Daugiau nei šimtą veiklos metų skaičiuojantis „Converse“ prekės ženklas, auga nežmonišku tempu. Devintajame dešimtmetyje „Converse sportbačiai“ tapo populiarūs jaunimo tarpe ir išgyveno apogėjų, kuomet „grunge“ stiliaus muzikos atlikėjai padarė „Converse“ mados simboliu.
Tai yra laisvalaikio bateliai (dar kitaip vadinami sportbačiai), kurie yra tiek aukšto profilio mėgstantiems klasikinius Converse sportbačius, tiek ir žemo profilio, norintiems daugiau laisvės ties čiurnomis. Medžiaginis batelių viršus pagamintas iš drobės, kuri yra patvari, plona ir ypatingai pralaidi orui.
Minkštas batelio vidpadis suteiks amortizacijos, o koja Converse bateliuose jausis patogiai visą dieną.
“Mūsų misija – įkvėpti originalumą ir skatinti kūrybingumą”, - pasakojo “Converse” prekės ženklo vadovas Geoffas Cottrillas.